Svar på alla kommentarer! (lite sent)


Tänk att jag kan missa så många kommentarer? Ja, men nu svarar jag iallafall!



Alice
om Dagens song!:
Din blogg är BÄST men den vore ännu BÄTTRE om du bloggade lite oftare

Svar: Taack!  Ska försöka, tar ju somsagt en liten paus! hehe






26 April, 15:33

alice om dagens song!:
jag tycker din blogg eJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTE bra

Svar: tack!

20 April, 21:43
bella om Fint.:
så gullig :D

Svar: eller hur? Hon kommer se så fiin ut!

20 April, 20:25



Emelie om .:
bor du i paris, eller är du på semester där? Vad nice, ska dit i sommar! HAr du några tips?

Svar: ne, jag var bara där på semester! Men det skulle vara kul och bo där. Tips? Tja, champs ellysees är ju ett måste tycker jag och alla finare affärer som Louis vuitton är ju kul , och sen var det jätte mysigt i champagne (ligger då inte i paris)! Sätt er på ett mindre fik som ser lagom franskt ut och njut! haha och gå ALDRIG till ett turistvänligt ställe, de är sämst på det! Typiskt franskt ska det vara!

18 April, 23:32
Cecilia om dagens song:
fin blogg! :)

Svar: Taack så mycket! <3

16 April, 21:06
Alice om Godnatt!:
Saknar dig me!!!!
Hoppas du får roligt i Paris!

Svar: aa, kul hade jag!









Felicia om dag tre:
vilken fin blomma =)

Svar: Ja, den kommer från gottland, jätte fina blommor där!

04 April, 19:43
alba-dance is the way I walk om Kvällens låt är!.............................:
grrrym låt!! :) heheheh
Svar. Bääästa! :D
04 April, 15:11
alba-dance is the way I walk om Happ! Då ska man kolla på sista avsnittet ...:
favvo programmen!! :) 

Svar: :D

04 April, 15:10
william om Kvällens låt är!.............................:
håkan äger:D

Och kommer du på Top Model, Desperate Housewives & Good Christian Bitches som går ikväll:D?

Svar: Nej, jag tittar bara på top model! :D men kan kanske kolla in de andra! :D

03 April, 19:42
Tosse om Haha sorry!! Glömde blogga i helgen! Men n...:
Härlig blogg.
Svar: taack!
02 April, 16:56
Malin om Haha sorry!! Glömde blogga i helgen! Men n...:
Hej, allt bra? :)

Svar: jaa da! lever livet! :D <3 själv da?!

02 April, 16:50





Perlita Nuñez om Haha sorry!! Glömde blogga i helgen! Men n...:
Hey,. fin blogg !
Hoppas allt är bra me dig.
Kram

Svar: tack! allt är bra hur e det själv?<3







Blev lite konstigt allt där uppe men det går nog och läsa iallafall! :D
haha, man kan klicka i rutorna! :D:D:D <3 puuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0