fashion: Old school!

idag körde vi på old school! kanskeinte just på uttrycket oldschool uttan jag var väl mer av en uppklädd fin skolflicka! :)  hade min skjorta från zara instoppad under en blå kjol från h&m med en svart stickad midjelång tröja över och svart strumpbyxor! skjortan var uppvikt över tröjan så det blev en fin vit kant och tröjan är väldigt urringad så man såg mycket av kragen och lite till! :D hann tyvärr inte ta en bild innan jag slängde av mig de stela kläderna och bytte till mjukis byxor och marinblå T-shirt från gina tricot. Ska se om jag kanske kan fixa en bild imårn när jag har studie dag elller om jag eventuellt har på mig samma outfit nån annan dag. Om ni tjatar extra mycket kanske jag orkar sätta på mig det bara för att ta en bild, men vi får väl se! :b
tyvärr (igen) blir det ingen bild på nånting alls idag (lite brist där) så det får bli ett tråkigt innlägg svart på vitt idag! Hoppas det går bra. Hej då!
live your life and i´ll see you later! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0