dag 2

Dag 1: Min facebook profilbild.
Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.
Dag 4: Vad jag har i min väska.
Dag 5: Dagens outfit.
Dag 6: Något jag längtar efter.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Bild på en tid jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: Några bilder från min förra sommar.
Dag 11: Den som betyder allt för mig.
Dag 12: Det här saknar jag.
Dag 13: Favorit citat.
Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 15: En bild som alltid får mig le.
Dag 16: Bild på mig och mina syskon.
Dag 17: Mina drömmar.
Dag 18: Något som har förändrat mitt liv.
Dag 19: Mina föräldrar.
Dag 20:  Mina bästavänner.
Dag 21: Något jag skulle vilja göra innan 2012 är slut.
Dag 22: Favorit klädesplagg.
Dag 23: Min fritid.
Dag 24: det mest lyckade jag gjort.
Dag 25: En fin omtanke Jag gjort.
Dag 26: Mina rädslor
Dag 27: Någon jag var nära vän med som liten.
Dag 28: Min kärleK


En av de Viktigaste prsonerna i mitt liv är min kära Mor! min fina mamma! Hon har tröstat mig när jag vart ledsen, gett mig mat när jag var hungrig och tagit mig genom alla "kriser"! ;D <3 Så tack mamma för allt du har gjort för mig!

Jag har letat efter en bild på henne jätte länge nu men hittar ingen! hehe jag lovar att lägga ut om jag hittar nån! :D <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0