Sov gott!

Nu ska jag gå och lägga mig hade jag tänkt! få min  skönhets sömn! Så jag tänkte gå igen vad som hänt idag och igår. igår åkte jag till min förra klasskompis Ida för lite filmmys och sova över party (typ)! Hennes lilla syrra är bara för söt! sedan idag har vi bakat, vilket det kommer bilder på senare imårn, målat naglarna, kommer också bilder på, och missat tåget så att vi fått gå i världens snöstorm i motvind!
haha så lite kortfattat men det var meningen så have a good night sleep and i'll see ya tommorow!
aaaah saknar!!

Kommentarer
Postat av: alba-dance is the way I walk

gimp :D <3 checka min kategori " lär dig designa i gimp" :)

2012-04-06 @ 23:34:40
URL: http://albaa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0