På shemat idag!

  • Mys frukost!
  • Fixa mig!
  • Shoppa med the famila!
  • Promenera lite power walk!
  • mys dinner!
Linne: H&M, Kofta: H&M, jeans: mna favvo jeans från hollister!
Haha den blev visst uppochner! men jag ville ge tps på hur man får skitlånga fransar utan att köpa skitdyra mascaras! Du kan ta nästan vilken mascara som helst och en ögonfrans böjare! Min är köpt för 40 kr på H&M och mascaran fick jag med en tidning! Du böjer rejält men var ändå försiktig, så du inte böjer av dom! Gör om det många gånger så ska du se att det blir mycket mer uppåt. sedan tar du mascaran och skrapar av den lite på kanten, sedan målar du bara som du brukar men se till att verkligen få med alla fransar ända från booten! det är jätte fult med mascara på topparna men ingen längst in! Du kommer märka stor skillnad mot när du bara sätter på mascara vanligt!
Love från martina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0