OBS! det här inlägget skulle jag publiserat då det skrevs!

Men det gjorde jag inte så. jag skrev det på datalektionen! här är det:
Skolka!
haha neeej da, inte ska jag skolka inte! :D men jag ska följa med min kompis till tandläkaren, vi frågade våran snälla datalärae, kurt, och han ba (varför skrev jag så?) "ja, okej da!" för att vi kom med sådana bra argument: "jamen, vi är ju faktiskt här varje lektion (egentligen, inge bra argument, haha) och vi kan ju vara med nu på den här lektionen (med våran parallelklass när vi egentligen har rast) istället (som vi för det mesta är endå!), snääääla kurt?...... vad fin tröja du har idag!"
Kurt: hahaha, neeeeej den där funkar inte på mig.. men okej da!
haha yeees!
love, Martina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0