Nails painted!

Efter att jag köpte det nya nagellacket så målade jag förstås mina naglar som jag inte gjort på jätte länge!
Två färgat med oranget och rosa med en vit rand! Väldigt chic! haha
Blått med vita rändar! tja, man kan tålka det på många sätt: en picnicks duk, en sorts boll! ja vad som helst nästan! haha
Här kommer en liten guied till hur jag gjorde den två färgade!
Först sätter jag på en tejp-bit och trycker till ordentligt runt kanterna!
Blev tyvärr ingen skärpa där, men sedan målar du bara på nageln och lite över tejpen!
sedan låter du det torka en stund, men inte för länge, Sen drar du försiktigt av tejpen och låter det torka en liten stund till!
Suddig bild igen, men sen målar du bara försiktigt med den andra färgen till kanten av den första! (hemma hos min kompis gjorde jag bara varannan nagel men tog sedan bort det hemma och gjorde om det!)
love, Martina! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0