Landis pandis... alice?!!

Jaa!
idag fick man sig en rolig överraskanng när man sk atill landet och ha tråkigt (när man ville gå till grönan...)
så kommer man till båten och där sitter mormor... eh (tittar) morbror och... va?!... det kan inte... Alice? ALICE!
jaaaa jag trodde inte du skulle komma?! Men det skulle hon så nu sitter vi här i min säng och lyssnar på e18 och jag sitter tyst och skriver (oj nu tog musiken slut) och alice sitter och fnissar åt det jag skriver!
hehe nu skrattar hon... undrar vad som händer sen!
:D och undrar vad jag ska skriva mer för att hon ska skratta mer... oj da nu sa hon: en bild, en bild!
okej da vi kanske kan fixa en bild! <3
hehe fortsätt läsa alice, det här blir nog kul... jag är på SKRIVHUMÖR!
Men nu har hon gåt hem till sig så det blir inget mer kul skrivande utan ni får den där bilden jag lovade :D <3
men jag lovade inte ju så jag jag orkar inte... är sååå trött!
godnatt <3<3<3 gäsp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0