..

Jag vill att personen som skrev kommentaren i inlägget and the winner is... som har en synpunkt om mitt val kan skicka en till kommentar och säga vilken bild som den tycker är bäst istället! :D tack!  förrästen det skulle vara bra att om nån annan har nån annan synpunkt om mitt val så är det bara att säga det men jag publicerar de ej!
vill även säga att vissa av fotona är diskvalificerade på grund av tex att man inte tagit fotona själv! så det finns många själ till att den bilden jag valde är vald! men tack för att du vågar uttrycka dig, och jag skulle inte bli arg på den som har synpunkter personligen! så det går att skriva vad maan heter! jag är absolut inte en son som blir arg för sånt här... det är ju bara en liten tävling! _:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0