Duktiga lilla ni!

Ni skickar in så bra bidrag till tävlingen!
och jag sa ju att jag skulle ge er en ledtråd om priset för varje person som deltar:
1: Jag anpassar priset för vem det är som vinner!
2: det finns et första, andra och tredje pris!
3: Jag har inte köpt nåt av de än ( :D ) men för de som känner mig väl kommer det kanske bli nåt som man åker nånstans och och gör nåt kul, typ som ett present kort ungefär! för de andra så blir det nog priser som jag postar!
Så där, hoppas ni vill ha fler ledtrådar nu så ni går med i tävlingen! :D
hej hej! <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: alba- jag lever inte för att dansa, jag dansar för att leva

Åh gumman vet du hur sjukt mycket jag saknar dej?

Och jag kan inte tänka på hur lång tid det kommer att ta innan vi ses igen!! :(

Jag älskar dig tjejen!

Hihi btw hoppas jag vinner tävlingen ;)

2011-09-04 @ 19:46:36
URL: http://dansprinsessaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0