And the winner is.....

den här!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


nej jag bara skoja! :D
här är den riktiga vinnaren (hon skickade på mejl för hon har inte facebook eller nån blogg!) :
Grattis!  hon ska nu få välja mellan lite roliga priser! det är tyvärr hemligt för er just nu men jag kanske berättar sen vad hon valde! jag valde den här bilden för att motivet var så bra och jag blev riktigt glad av den! hennes beskrivning var så här:  jag och min kompis var ute och gick på mitt landställe i skärgården! då kom vi till denhär underbara stora ängen. vi sprang runt och hade jättekul! sen tog jag fram min mobil och började fota henne. det blev jätte bra bilder, som alltså var tagna med en iphone! jag kunde valt en bättre bild men kompis får inte synas på nätet så det fick bli den här! men den gör mig så glad och... oj vad jag skriver på! :D hoppas jag vinner iallafall och tack för en underbar blogg at kolla in varje dag! :D <3 <3
tack så mycket1 säger jag då! :D
i nästa tävling så blir det mer smink priser!
hej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0