IDOL

Sitter och tittar på idol och äter fruktsallad! Hehe det här e livet! Hörde mamma säga: det här stunden gillar jag verkligen, fredagar är bäst!
det var riktigt härligt!
Ja det finns väl inte så mycket mer att säga förutom att jag just fick reda på att min bästa lärare gravid! Ja först blev jag ju jätte glad men sen kom jag på att vi kommer få ha en annan lärare hela sjuan :( Hon är min svenska lärare och min mentor! mentor! ja jag kommer sakna henne sjukt mycket! jag "blev ju av" med min bästa ballet lärare som fick mig att faktiskt se ballet som en kul dansstil och inte "bara träningen som jag måste göra men aja"-träningen om ni fattar vad jag menar! :)
men oj nu burjar idol igen måste gå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0