Sorry

men jag har tyvärr ingen dagens att ge er (han inte ta ett foto innan jag bytte om och så) så det får bli en liten överaskning som gottgörelse!
jag har nämligen länge gott och tänkt på (innan jag skaffade bloggen) att jag kanske jag göra som en research om mode eller nåt. Gå i klädbutiker och fråga de som står i kassan om vad de tycker är snyggt och sådär. Ni har tur för det här är mina tankar som jag inte sagt till någon annan än till er, så jag vill att ni kan göra nåt för mig då?
Jag skulle bli jätte glad om ni kunde kommentera det här och ge mig lite tips kanske om vad ni skulle tycka om för sorts research att jag gjorde, allstå vad ni skulle tycka vara kul att läsa om!
jag menar ni kanske inte ens tycker att jag ska göra research om mode, ni kanske vill att jag ska göra en om dans, sport eller bloggar!
Så kommentera på!
Nämnde jag att den som kommenterar mest och bäst kommer att få ett pris!!!
Jag berättar senare i veckan vad priset är!
Så hoppas ni nappat uppd et här peppar mig!
hej då och God nat!!!
<3<3<3PUSS<3<3<3

Kommentarer
Postat av: anonym

Fortsätt i samma spår, tjejen! det är bra med mode!

2011-07-26 @ 13:50:40
Postat av: alba-music is my language and dance is the way I walk

ÅÅh vad roligt ! du måste göra de! + att jag ska vinna kommentarstävlingen ;) <33

2011-07-27 @ 13:31:55
URL: http://dansprinsessaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0