Mot norrtälje!

Äe kanske borta hela dagen :( Då blir det ju inte lika mycket innlägg! men jag ska iallafall få en fåtölj till mitt rum från Åhlens! den är rosa lite indre utan arm stöd. eller förrästen jag kan lägga upp en bild!
ska kankse ha den här pallen till, jag är inte riktigt säker men fin är den :D
Ska nog shoppa lite andra saker också!
ni kan få en dagens när jag kommit hem! är lite sådär extra snygg idag med inbakade flätor, smink, jeanse, converse, cenverse linne, ring och en svart tröja! hej då!
<3<3<3PUSS<3<3<3

Kommentarer
Postat av: alba-music is my language and dance is the way I walk

ÅH vilken fin !!!! :D

2011-07-25 @ 13:57:04
URL: http://dansprinsessaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0