YOU KNOW YOU'RE IN LOVE WHEN YOU DON'T WANT TO FALL ASLEEP BECAUSE REALITY IS FINALLY BETTER THAN YOUR DREAMS.

Tänkte köra bröllops inspiration idag med finfina bilder och kärleksfulla dikter! (dikterna blir nog lite svårt!)
Men massa bilder har jag iallafall laddat upp med! här kommer de!
skjukt härlig bild va?
så nu har jag skört lite bröllopsbilder men nu till modet!
Jag älskar vera wangs klänningar! Här kommer några av de!
Här är vera själv i en av sina klänningar, den bästa förståss! gissa hur mycket den kostar! :D
Den här gillar jag eftersom den liksom är gammal!
här är en till vera wang. en underbar klänning med siden band i lila och massa tyll! Filmen heter brudduellen och är min och mammas favvo film, se den "vett ja"!
Så där hoppåas ni tyckt om det här inlägget! Jag vet att det var lite olika stilar men jag gillar ju mycket! :D
hej då! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0