Sorry Peeps!

Nu är jag hemma igen från lilla täbban! Det var strässigt men man fick ändå mycket gjort. och nu till det där med sorry. Jag lyckades glömma påsen med allt innhandlat i bilen som min pappa och brorsa körde iväg med för att köpa tv... så nu kan jag inte ta kort på allt och lgga ut så alla små söta ni kan få se det! :( Så medans jag satt och tänkte att jag skulle göra ett innlägg och säga det här så kom jag på att jag kan på in på alla butikers hemsidor och hitta bilder på allat där! bra idé va?!
Seagrovejag e inte säker på de flesta grejerna men jag tror i allafal att det är den här tröja :)
Broad Beachmen den här e jag iallafall säker på!
Zuma Beach
sitter perfekt!
hittade bara de här bilderna på örhängena men jag fick det jag var ute efter! Jippie fisst e de snygga?
jag tror att det var de här jeansen iallafal!? aja, ni får bättre bild sen när jag har modeshow för the family ikväll (som jag tycker e så roligt!:D) hej då!


Kommentarer
Postat av: Mattiz

Snyggt,snyggt!

Kolla in min blogg och KOMMENTERA!!

2011-08-16 @ 08:28:25
URL: http://photosofmattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0