Godermorgon alla sömntutor!

Paris!!! Jaa idag bär det av mot paris, kärlekens stad, men även modets dans! ja, tro det eller ej, allt det där jag älskar! haha de närmaste dagarna kommer ni få fina bilder från olika delar av frankrike! Champange, disneylan och Paris! Visste ni att champange är den enda staden där det tillverkas champange! det visste inte jag! Men jag vet inte än om det kommer vara så mycket tid till att blogga så mycket som jag gör så därför kommer det att bli några tidinställda inläg som jag gör varje kväll på hotellet! men jag lovar att jag ska försöka! nu får ni några bilder hittade på google, men efter det: bara massa fint från Moi!
Love, martina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0